pátek 30. května 2014

Mixed media LO - Spolu

Nedávno jsem si v mém oblíbeném obchůdku Lena Art objednala nové masky. Těch není nikdy dost. Celkem dlouho ležely ladem a dneska jsem dostala chuť na tvoření. Vybrala jsem si masku Rhapsody od Memory box a jako podkladovou čtvrtku Now and Then z květnového creative kitu od Papero Amo. Celý postup jsem zdokumentovala a tady je:


 Na čtvrtku jsem nanesla přes masku hladkou strukturovací pastu smíchanou s bílou akryl. barvou, usušila.


  Podle tónů fotky jsem zvolila jantarovou barvu, kápla pár kapek, nasprejovala vodu a opět usušila.


Přes masku jsem ještě trochu otiskla hnědou barvičku I Bolme a libovolně natiskla květinový motiv Archival Inkem.


 Pro kontrast jsem stránku pocákala černou tuší a zas vysušila.


Přidala jsem barvičky Ecoline a další cákance. Pak samozřejme zase sušení - mučení.


Černým Archival Inkem jsem dotiskla motiv motýla a kytiček. Nakonec jsem stránku dozdobila. A hotovo!



1 komentář:

  1. Každá fáza tohto projektu je úžasná! Páči sa mi farebnosť aj kompozícia. Palec hore!

    OdpovědětVymazat