středa 18. února 2015

Dodatková výměna ATC
ArtGrupa

Téma dodatkové ATC výměny na blogu ArtGrupa bylo zcela netradiční a poněkud "ostré" W dupie to mam. Neboli hezky česky Mám to u pr....

Zvolila jsem tedy dětskou verzi nechvalně známé anglické fráze I don´t give a f... Už už jsem se chystala přilepit hlavní motiv na červený podklad z ručního papíru, když v tom jsem si všimla, že rubová strana se mi líbí víc a rozhodně se více hodí i k celé filozofii této atc výměny , a sice (kulantně řečeno) je mi to fuk. A tak jsem strany prohodila a  původně lícovou  ještě řádně potrhala :)



ATC I Don´t Give a Duck





Zadní strana



Díky za návštěvu!

14 komentářů:

  1. Ó, bože, ja to chceeeeeeeeem...modlím sa, aby žreb padol na mňa!!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Niech się Janka modli a i tak będzie moje to CUDO!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ktowie, moze bedzie jakas pomylka i do mnie dotrze :)))))

      Vymazat
  3. Drapieżnie i nietuzinkowo! Ciekawie podeszłaś do tematu.

    OdpovědětVymazat
  4. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat