čtvrtek 15. října 2015

Vintage Crafting Blog Hop

Všechny Vás tu pěkně vítám! Dneska nás čeká vyjímečná událost, a sice Blog Hop. Budeme tedy vesele putovat z blogu na blog všech talentovaných členek DT Vintage Crafting. Uvidíme nejnovější díla, hotová i nehotová, dočteme se spoustu zajímavého a načerpáme fůru inspirace. No a především to bude zábava! Tak jdeme na to.


Pokud jste dohopsali až sem, určitě jste už navštívili inspirací překypující Valikin blog. Neopomeňte odpovědět na její soutěžní otázku a získat tak možnost vyhrát úžasnou cenu z e-shopu www.organizatorka.sk.



Já se dnes s Vámi podělím o mé nejnovější dílko vytvořené z materiálů www.organizatorka.sk, a sice o dvoustránku z mého art journalu. Určitě už tušíte, že to opět bude mixed media styl ve vintage kabátku.

There Was a Revolution in His Eye





Pár detailů:













Použitý materiál z www.organizatorka.cz:









A nyní je čas na moji soutěžní otázku!

  Jaký materiál k tvoření Vám chybí v e-shopu www.organizatorka.sk? Určitě se vyplatí neváhat a odpovědět na ni do komentářů tady na blogu a třeba se štěstí usměje právě na Vás a získáte jedinečnou sadu cling razítek od Prima Marketing Vintage Sunrise Sunset a věřte, je prostě úžasná.


Vylosovaný vítěz či vítězka bude slavnostně vyhlášen už 19/10 na blogu Vintage Crafting. Tak se nezapomeňte zastavit.

Já se s Vámi dnes loučím a zároveň Vás srdečně zvu na návštěvu  překrásného blogu od Kristínky. Najdete tam spoustu nápadů a inspirace v jemných pastelových tónech. Od 17 hodin tam na Vás bude čekat její nádherný zbrusu nový výtvor a hlavně další soutěžní otázka o skvělou výhru.

Spoustu inspirace a kopu štěstí při losování výherců!





18 komentářů:

  1. ahojte, ja by som uvitala papierove vyseky., ale nie farebne, ake su v ponuke, ale napr. biele, ktore si mozeme dozdobit podla vlastnej fantazie :)
    Nada Hanackova

    OdpovědětVymazat
  2. Ja osobne som vzdy na webe nasla to, co som potrebovala, ale navrhovala by som viac lepenkovych vyrezov v slovencine. Zopar ich tam je, ale je to vacsinou napis svadobny album, receptar a pod...takze mozno nejake varianty v slovencine na styl love is in the air. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tradične navrhujem rozšíriť ponuku šablón na big shot (od minulého návrhu sa celkom pekne rozrástla :) ), zohnať zakladač A5 je tiež trošku problém, tak by som uvítala aj ten.

    OdpovědětVymazat
  4. vysekávačky a okrúhle pečiatky hand made a pod. Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa by potešilo viac embosovacích šablon :)

    OdpovědětVymazat
  6. Deniska, táto dvojstránka z tvojho art journalu je doslova dychberúca. Donekonečna by som sa na ňu pozerala <3 Náádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivujem pracu kreativnych ludi pouzivanie kadejakych materialov , krasne. A co chyba v eshope? Asi ani nic , mne sa paci vsetko , problem je si vybrat )). Mozno lepenkove vyseky, vyrezy slovenskeho textu typu-- je to dievca, je to chlapec. Aj v dnesnom medzinarodnom svete u nas preferuju rodnu rec ))). Dakujem Sona

    OdpovědětVymazat
  8. Minulú sobotu som bola na výstave Kreativita - Hobby a mali tam úžasné české papierové výseky firmy Optys. Bolo by dobré spojiť sa s touto firmou, aby sme mohli nakupovať na Slovensku. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Stužtičky a mašličku sú fajn, ale taká bohatá široká čipka, alebo zaujímavé stuhy, zdobené hotovými nakrútenými kvietkami, napríklad.. Toto ja na Slovensku neviem nájsť..

    OdpovědětVymazat
  10. Mne chybaju nalepovacie ploche ozdobne kamienky (mensie aj vacsie), ktore sa pouzivaju na vyrobu DIY nahrdelnikov. Inak je vyber obrovsky. Dakujem

    OdpovědětVymazat
  11. Ach Deniska, tvoje mixed media a art jurnal su uzasne... je to tak fascinujuce, ze clovek neviem odtrhnut oci od toho... A co mi chyba ?.. rozne strukturovacie pasty, texturove pasty...na mixed media techniku alebo aj na art jurnal.. pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, moc děkuji za taková krásná slova! Vážím si toho!

      Vymazat
  12. No úžasná práca!! Pecka ❤

    Ponuka na e-shope je ozaj pestrá a rôznorodá, súhlasím so Zuzankou, nakoľko som milovník mixed media možno tie textúrovacie pasty...

    OdpovědětVymazat
  13. Kedze sa chystam robit babatkovsky dievcensky album tak slovenske veci v nasom jazyku (neviem ci je to mozne ) ako lepky,lepenkove vyrezy a peciatky. Lenka P.

    OdpovědětVymazat
  14. ahojte, vacsinou nakupujem z kazdeho rozka troska, snazim sa zladit to napriklad farebne, ci tematicky. momentalne mi chybaju embosovacie prasky a z kategorie vyrezov sa mi pacia prave tie, co su vypredane :) mozno sa v buducnosti objaci nieco dalsie, ked postupim na vyssi level a zacnem pouzivat aj nastroje zobrazene na fotkach v tomto blogu :D Zdenka

    OdpovědětVymazat
  15. Such a gorgeous journal page! I admire your work, it's very unique and so, so gorgeous!

    OdpovědětVymazat