sobota 2. května 2015

Papero amo Blog Hop




Všechny Vás tu pěkně vítám! Dnes budeme slavit, a sice Mezinárodní den scrapbookingu! No a jak to oslavíme? Přeci blog hopem (návštěvami blogů u jednotlivých úžasných designérů Papero amo), kde se můžete inspirovat, dozvědět spoustu nového a hlavně na každém  najdete pod příspěvkem soutěžní otázku o skvělou poukázku v hodnotě 500Kč na nákup v obchůdku Papero amo! A to přeci stojí za to:)

Připravuje se....



Toto je kousíček mého bojového úkolu, který právě dokončuji pro  Papero amo. Prozradím pouze, že se jedná o můj první MM kanvas. Brzy  se dozvíte víc...


Inspiruje mě....



Krásné, že?! Tenhle dokonalý obrázek a nejenom to dělá momentálně radost mému srdci i duši. Je to úžasné dílko talentované scrap umělkyně Any K. Víc se můžete pokochat  na jejím blogu.


Pět produktů, které miluji....





Soutěž...

Vytvořte komentář k tomuto příspěvku - odpovězte na otázku: "Který typ článku Vás nejvíce baví/zajímá na blogu Papero amo?"

Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na otázku v pondělí vylosujeme výherce POUKÁZKY V HODNOTĚ 500Kč NA NÁKUP ZBOŽÍ NA WWW. PAPEROAMO.CZ

A nyní už můžete udělat hop na blog k Olince, kde na Vás čeká další porce inspirace a také další výhra!

Děkujeme za milou návštěvu:)

50 komentářů:

  1. Mám ráda články ohledně PL kartiček - nápady, jak si je sama vyrobit, případně se ráda inspiruji PL ostatních holek...

    OdpovědětVymazat
  2. Inspirace z KITŮ jsou moje top články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy se těším na PLko od Lei.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji! Velice jsi mě potěšila! :-)

      Vymazat
  4. Ja vždy hneď klikám na inšpirácie z Creative Kitu, na návody a na trendy. TOP 3 typy článkov pre mňa :)

    OdpovědětVymazat
  5. Deniska, a ďakujem za skvelú inšpiráciu v autorke Any K. Krásne práce, už som aj jej sledovateľom :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc času u PC netrávím, pokud to není nezbytně nutné, takže oceňuji články s různými návody a postupy, zejména pokud jsou dostatečně detailní :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se na každý PL day článek, a asi nejvíce mám ráda članky Jany Bennett, neuvéřitelná inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee,Veru,to me moc moc tesi, budu se snazit, abych nadale nezklamala..

      Vymazat
  8. Začínám s PL takže nejvíc teď "žeru" příspěvky Jany Bennett a Lei :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme, Mirko, a muzu te ujisti, ze ja Ley clanky zeru taky ...

      Vymazat
  9. Pre mňa sú to určite inšpirácie z Kitov a články ohladne PL a vďaka Janči (Jana Bennett) som si zamilovala rucne "vyšivanie"/obšivanie ... :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, a jak ti to jde! Tvoje stranka dle Paige je uzasna!!!!

      Vymazat
  10. Mam rada jakekoli vase navody a "clanek" Novinky - od 19h :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc se mi líbily články ohledně toho, jak máte doma zařízené své scrapkoutky....

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou to veškeré soutěže (ráda si prohlížím výsledky ostatních ženských :)) a pak návody (pokud bych ale měla nějaké vypíchnout, tak asi tvoje/vaše - mixed media jsou pro mě velká výzva, Oli - originální, krásné nápady, Sylvie - občas hodně neotřelé tipy).

    OdpovědětVymazat
  13. Na PA čtu všechny články. Nejvíc se ale těším na články MIXED MEDIA od Vás.

    OdpovědětVymazat
  14. Inspirace z kitů a opravdu parádní nápady a rady na PL stránky a mixed media se kterými právě začínám. Jste úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Asi ako vacsina, najradsej mam navody, rady, vylepsovaky:) Inspiraciou su Pl clanky.

    OdpovědětVymazat
  16. Popravdě mám ráda všechny články ... ale nejvíce si prohlížím inspirace z kitů (jelikož všechny odebírám) a také články týkající se PL tvorby. No a vždy moje srdce zaplesá u titulku "NOVINKY dnes od 19 hodin" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé a koukám, že Míša taky plesá u Novinkových článků :D

      Vymazat
  17. Já si nenechám ujít žádný článek od Jany Benett, tvořivé a nadšené to osubky :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Jelikož jsem pár měsíců čerstvou předplatitelkou, tak rozhodně inspirace z kitů, ale i podrobné návody krok za krokem :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíc asi Project life <3 a DIY :-) (Pivoňková Petra)

    OdpovědětVymazat
  20. vzhledem k tomu, že momentálně pracuji na PL, tak mě zajímají články o PL

    OdpovědětVymazat
  21. Mám ráda návody, ale inspiruji se ve všech článcích - jsem vizuální typ, takže pro mě jsou podstatné hlavně obrázky. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Veľmi ma baví robiť PL, takže určite články ohľadom PL ma hneď zaujmú a taktiež aj návody ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Nejraději čtu články o PL a pak návody na různé techniky...

    OdpovědětVymazat
  24. tvoření z PL kartiček nebo jejich úpravy:)

    OdpovědětVymazat
  25. Mňa vždy zaujímajú návody a potom tiež inšpirácie z Creative Kitu :)

    OdpovědětVymazat
  26. Napsat jen jeden typ rozhodně nejde. Mám moc ráda články ohledně PL, používání různých materiálů (krom MM) a práci s kity.

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí se mi články ohledně PL - stránky, kartičky, prostě všechno... :) Martina S.

    OdpovědětVymazat
  28. Mě se nejvíc líbí inspirace na PL a také tvoření z kitů.

    OdpovědětVymazat
  29. Mňa zaujmú vždy návody a inšpirácie z creative kitov :)

    OdpovědětVymazat
  30. Deniso, upřímně, když někdy najdu Tvůj článek krok za krokem, jsem absolutně nadšená. Miluju MM... a kvalitních a tak inspirativních článků je u nás snad ještě méně než šafránu.

    OdpovědětVymazat
  31. velmi těžko volím ten nej, čtu ráda všechny :-)
    asi se oblíbené články dělí na PL inspirace, které se snažím i použít - díky Janě a Lei.... a pak Denisiny, keré jen zbožně okukuji - dosud jsem nesebrala odvahu a čas - ale až bude jeden "krok za krokem" - tak začnu :-) materiál už je na stole :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Nejvíce mne zajímají články týkající se PL - tvorby kartiček, stránek a všech nápadů a inspirací :) a velmi mne zaujaly články týkající se organizace pracoven :) člověk se může inspirovat jak zařídit svoji pracovnu :)

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem nadšená z Vašich článku Mixed Media a vůbec se mi líbí všechny Vaše návody a postupy a ještě zařízení a vybavení pracoven :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ja sa vzdy nechám inspirovat novými technikami a hlavne mixed media ;-)

    OdpovědětVymazat
  35. Nejčastěji vyhlížím články s návody, obdivuju všechny MM a výdrž tvořilek PL. Ovšem středeční vymetání skladů si nenechám ujít nikdy a už v úterý večer netrpělivě očekávám, co si na nás holky zase vymyslí :o)

    OdpovědětVymazat
  36. Články s návody a pak novinkové články, co je zrovna v kurzu :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Vsechny clanky s fotkami projektu jsou hodne inspirativni. Taky mam rada moznost nakouknout do tvorive pracovny

    OdpovědětVymazat
  38. Moc se mi líbí články Jany Bennett a vůbec celá její tvorba. Díky ní jsem si už vyzkoušela šití, teď se těším na kouzlení s vellumem. Michaela Paličková

    OdpovědětVymazat
  39. VÝHERCE POUKÁZKY - Lucie Faltová - gratulujeme :).

    OdpovědětVymazat